Pages

Wednesday, December 29, 2010

Aku Masih Dara.

Cerita hangat terbaru Ahmad Idham bertajuk Aku Masih Dara, tajuk dh mantap. Cerita mengisahkan 3 sahabat Aleesya, Sofea dan Hani yang mempunyai latarbelakang keluarga yang berbeza. Mereka mempunyai pandangan yang berbeza tentang Islam berdasarkan cara didikan oleh ibu bapa masing-masing.


Walaupun cerita ni cuba selitkan dakwah dan nasihat untuk audience, tapi rasa pelik pulak dengan pelakon pelakon ni, semuanya melayu islam berpakaian serba tak cukup kain. Pelakon yang berpakaian seksi belakon cerita dakwah? hmmmm..




Pemenang Pelakon Pembantu Wanita Terbaik, Festival Filem Malaysia ke 23 Yana Samsudin menegaskan bahawa dia malu untuk berkemban di dalam filem ini, tetapi selepas fikir banyak kali, dia sahut cabaran untuk berlakon di dalam cerita tersebut. 





So agak2 orang nk tengok cerita ni sebab nk ambil pengajaran atau nk tengok pelakon seksi? hmmm.. ntah pape je aku tulis. bye. haha




EDIT: 
Ni ok je bekemban. haha :P

4 Komen:

shahrin yusof said...

sexy siot!!! hahaha

hakim said...

seksa aku... td g alamanda nasib baik xbeli tiket criter ni. haha

Ct Kamila said...

tgok triler cite ni mcm bengong je..seksi seksa sorg2...haha..adoila org mlyu kite..

Unknown said...

aku masih teruna..,haha

Post a Comment

 
Powered by KAKASI88